Vad kan jag göra på mitt konto i Mitt Telenor?
Mitt Telenor är smart självservice för dig som är kund hos Telenor. Vad du kan göra i Mitt Telenor på webben beror på vilka tjänster du har hos oss. Vad du kan göra styrs också av om du äger abonnemanget eller om du endast är användare.
I Mitt Telenor kan du alltid se dina abonnemang och hitta dina fakturor och avtal. Du kan också göra inställningar och ändra dina kontaktuppgifter.
Du som har mobilabonnemang kan bland annat fördela surf, beställa nytt sim-kort och se din puk-kod. För dig finns Mitt Telenor som app. Du kan också läsa vissa meddelanden som rör ditt mobilabonnemang i Mitt Telenor.
Om du är tv-kund kan du se vilka tv-kanaler du har, uppgradera ditt tv-paket, köpa tillval samt ändra favoritkanaler och streamingtjänst.
Vi jobbar ständigt med att förbättra Mitt Telenor och lägga till nya smarta funktioner.