5 frågor till Casper

Casper är den säljinriktade agenten som tror att ett ärligt och rättvist bemötande är nyckeln till att skapa ett långsiktigt förtroende. Förutom att vara expert på att svara på era servicefrågor är Casper väldigt intresserad av historia, i synnerhet romarriket.

Casper Telenor

  

Vad tycker du är bra service?
– Om jag utgår från vad jag själv uppskattar hos en kundservice så är det klara och raka svar. Sedan gillar jag att man är ärlig kring sina produkter. Det viktigaste för mig är att det blir korrekt och att man försöker lösa situationen på bästa sätt om något blir fel. Jag känner en stolthet i att vara så ärlig och rättvis som möjlig eftersom det är vad som skapar långsiktigt förtroende hos våra kunder.

Hur gick det till när du började på Telenor?
– Först trodde jag att det var ett tillfälligt jobb i väntan på något annat, men så blev det inte. Jag har trivts här från första dagen och känner att jag kan fortsätta växa inom företaget.

Du har även jobbat för Telenor på Cypern. Hur var det?
– Det dök upp en möjlighet som jag ville ta. Det är en jättehärlig miljö som var utvecklande både för mig som yrkesperson och människa. Efter ett år började jag få hemlängtan och saknade lugnet i Sverige. Men jag är glad att jag tog chansen och rekommenderar det verkligen till andra som är sugna att göra samma sak.

Vad är det bästa med att arbeta i Telenors företagsservice?
– Jag tycker det är viktigt att bli rättvist behandlad, vilket man blir här. Vi ges stora möjligheter att växa med större ansvar och nya roller. Det är enkelt att hitta ett område som passar dig – vilket gör att du kan utvecklas och uppnå det du vill.

Vad gillar du att göra på fritiden?
– Jag är lite nördig och gillar verkligen att läsa om historia, i synnerhet romarriket. Jag tycker det är spännande eftersom det går att dra paralleller till hur dagens samhälle fungerar. Jag har faktiskt två romerska kejsare tatuerade på armen, Marcus Aurelius och Augustus den förste. Jag har även planer på att lägga till Ceasar längre fram.

  

  

Kontakta oss

Personlig företagsservice

Vi hjälper dig med all rådgivning digitalt via chatt, telefon eller video. Välj det sätt som passar dig bäst. 

Öppettider
Vardagar: kl. 8-18

Starta en chatt genom att klicka på ikonen som syns i det nedre högra hörnet.

Vill du hellre ringa eller boka tid, se våra kontaktuppgifter.