Förlänga abonnemang

Här hittar du information om hur du gör för att fortsätta med ditt abonnemang hos Telenor.

Har du ett av våra nya abonnemang (tecknat fr o m 2018-09-06) behöver du inte göra någonting för att förlänga ditt abonnemang. Om du vill ha ett abonnemang med mer eller mindre surf än tidigare, ska du byta surfmängd istället.

Har du ett av våra äldre abonnemang, till exempel Telenor Frihet, kan du ha bindningstid med en viss bindningsrabatt. Då kan du välja att när som helst byta till ett av våra nya abonnemang utan bindningstid. Annars löper ditt abonnemang på som vanligt när bindningstiden tar slut, men utan bindningsrabatt. Månadskostnaden för abonnemanget blir då högre än tidigare.

Mer om fördelarna med våra nya abonnemang och hur du byter här

Osäker på vilket abonnemang du har? Det ser du genom att logga in i Mitt Telenor – antingen här på webben eller i vår app.


Mer hjälp kring vad du har för abonnemang

Vanliga frågor om att förlänga abonnemang