Fel 1: Inget nätverk anslutet
Följ den här guiden om du fått felmeddelandet Fel 1: Inget nätverk anslutet på din tv-skärm.
Kolla inkopplingen
Kolla att du har en nätverkskabel som går mellan din tv-box och tjänstefördelare, bredbandsuttag eller router.
Om kabeln är inkopplad i en tjänstefördelare, kolla att den sitter i rätt port.
Om kabeln är inkopplad i en router, testa att byta till en annan port.Starta om
Först:
Om din tv-box är kopplad till en en tjänstefördelare eller router, gör den strömlös i 10 sekunder. Koppla därefter in strömmen igen.
Sedan:
När din tjänstefördelare eller router har startat, och du kan använda internet igen, gör din tv-box strömlös i 10 sekunder. Koppla därefter in strömmen igen.Byt nätverkskabel
Prova att byta till en annan nätverkskabel. Har du ingen annan kabel? Kontakta oss och berätta hur lång kabel du behöver, så skickar vi en.