Problem med Telenor Stream-appen för Samsung SmartTV

Om du har laddat ner appen men har svårt att få det att funka kan du testa detta: 
  • Kolla att ditt konto är aktivt och att du är inloggad
    För att använda Telenor Stream-appen måste du vara inloggad på ditt Telenor Stream-konto. Om du redan är inloggad och upplever problem, prova att logga ut och logga in igen.
  • Installera om appen
    Ibland kan det hjälpa att avinstallera appen och sedan installera den igen.
  • Starta om tv:n
  • Kolla att tv:n är ansluten till internet
  • Uppdatera tv:ns programvara
    Uppdateringar hitter du under Inställningar > Support > Programvaruuppdatering > Uppdatera nu 
  • Återställ Smart Hub
    Funkar det fortfarande inte? Då kan du testa att återställa Smart Hub. Men tänk på att du då loggas ut från alla appar på tv:n.  

Funkar det fortfarande inte? Ring oss på 020-222 222 så hjälper vi dig.

Mer om att titta på Telenor Stream på en smart tv