Pdf-faktura

Med pdf-faktura slipper du pappersfakturor och får istället dina fakturor skickade till Mitt Företag.

PDF-faktura är en kostnadsfri tjänst som du beställer via Mitt Företag. För att kunna beställa PDF-faktura i Mitt Företag behöver du ha ett administratörkonto samt behörighet att ändra fakturametod.

Så beställer du pdf-faktura

  1. Logga in i Mitt Företag
  2. I menyn väljer du Faktura > Översikt.
  3. Klicka på Fakturametod iuppe till höger.
  4. Välj PDF-faktura samt hur du vill bli notifierad när en ny faktura kommer.
  5. Spara!

Tjänsten aktiveras direkt vid beställning och nästa faktura blir en pdf-faktura som kan hämtas i Mitt Företag. När en ny faktura finns tillgänglig får du en notis via e-post eller sms.

  

Mitt Företag

Logga in

Chatta eller ring

Kontakta oss

Fler sätt att nå oss

Våra kontaktuppgifter