Logga in i vår självservice

Vanliga frågor och svar om Mitt Företag

  • Hur loggar jag in första gången?

    Vi kommer att be dig följa de här stegen första gången du loggar in:

    1. Gå till Mitt företag - medarbetare.
    2. Lägg in ett mobilnummer och en e-postadress.
    3. Bekräfta din e-postadress.
    4. Skriv in koden du får i ett sms.
    5. Skapa ett lösenord.
    6. Ange din ålder.
    7. Klart.
  • Hur loggar jag in efter det?

    Du loggar in med ditt mobilnummer eller e-postadress och lösenordet du valde första gången.

  • Hur fungerar det om jag redan har ett inlogg till Capture, Mina kontakter eller Lookout?

    Har du redan ett inlogg till Capture, Mina kontakter eller Lookout kan du logga in med det inlogget. Har du glömt ditt lösenord återställer du det via sms. Numera ber vi även om din e-postadress när du loggar in. Det gör vi för att du i framtiden ska kunna återställa ditt lösenord både via sms och e-post.

  • Varför måste jag ange mitt födelsedatum som företagskund?

    Vi behöver veta om du är över eller under 18 år. Detta för att vi inte ska kommunicera till användare som inte är myndiga.

  • Create login guide in English

    Create a Telenor Connect account and claim your phone number by following this step-by-step guide.

    1. Add your email.
    2. Confirm email.
    3. Add phone number.
    4. Confirm validation code received by text.
    5. Choose a password.
    6. Add your Telenor phone number (second claim necessary for self-service).
    7. Confirm validation code received by text 8. Add you birth date.
  • Hur når jag tjänsten Informera?

    I inloggat läge på Mitt Företag hittar du en länk till Informera under fliken Tjänster. Informera kommer att fungera som tidigare, men med den nya inloggningen. Du kan endast nå Informera via länken i Mitt Företag - Medarbetare.

  • Jag har glömt mitt lösenord till tjänsten Softphone, hur gör jag?

    Om du som kund har glömt ditt lösenord så måste du efter den 15 maj kontakta kundservice för att få ett nytt, eller för att aktivera din användare.

  • Hur aktiverar jag tjänsten Softphone efter 15 maj?

    För att aktivera din Softphone, vänligen kontakta kundservice så hjälper de dig.


Administration av tjänster