Logga in i vår självservice

Så loggar du in på nya Mitt Företag

Här har vi samlat vanliga frågor och svar.

  • Hur loggar jag in första gången?

    Vi kommer att be dig följa de här stegen första gången du loggar in:

    1. Gå till Mitt företag - medarbetare.
    2. Lägg in ett mobilnummer och en e-postadress.
    3. Bekräfta din e-postadress.
    4. Skriv in koden du får i ett sms.
    5. Skapa ett lösenord.
    6. Ange din ålder.
    7. Klart.
  • Hur loggar jag in efter det?

    Du loggar in med ditt mobilnummer eller e-postadress och lösenordet du valde första gången.

  • Hur fungerar det om jag redan har ett inlogg till Capture, Mina kontakter eller Lookout?

    Har du redan ett inlogg till Capture, Mina kontakter eller Lookout kan du logga in med det inlogget. Har du glömt ditt lösenord återställer du det via sms. Numera ber vi även om din e-postadress när du loggar in. Det gör vi för att du i framtiden ska kunna återställa ditt lösenord både via sms och e-post.

  • Varför måste jag ange mitt födelsedatum som företagskund?

    Vi behöver veta om du är över eller under 18 år. Detta för att vi inte ska kommunicera till användare som inte är myndiga.

  • Varför ändrar ni inloggningssätt?

    Som du säkert uppmärksammat gäller den nya dataskyddsförordningen, GDPR, från och med den 25 maj. Därför byter vi nu från den 15 maj till en ännu säkrare och smidigare inloggningslösning.

    Här kan du läsa mer om vad vi gör för att kunna ge dig en säkrare, smartare och tryggare service.

  • Create login guide in English

    Create a Telenor Connect account and claim your phone number by following this step-by-step guide.

    1. Add your email.
    2. Confirm email.
    3. Add phone number.
    4. Confirm validation code received by text.
    5. Choose a password.
    6. Add your Telenor phone number (second claim necessary for self-service).
    7. Confirm validation code received by text 8. Add you birth date.

Så berörs andra tjänster

Administration av tjänster