OneDrive för företag

OneDrive för företag låter dig lagra, synka och dela dina arbetsdokument och filer på ett enkelt och säkert sätt. Dina filer är privata men samtidigt enkla att dela med andra, både inom och utanför ditt företag.

Alltid tillgängligt

Synka dina OneDrive-filer på alla dina enheter och ha åtkomst även om du är offline. Alla ändringar du gör offline synkas dessutom automatiskt nästa gång du ansluter.

Ett enkelt samarbete

Dela dina filer med andra, både i och utanför din organisation. Det är enkelt att välja vem som får se och redigera dina filer. Den automatiska versionskontrollen ser till att alla arbetar med den senaste filen och du kan när som helst gå tillbaka till en tidigare version.

  

Vi vägleder dig och ditt företag

Vi finns här för dig om du behöver hjälp med att hitta skräddarsydda lösningar som passar just ditt företag. Chatta med oss direkt eller fyll i webbformuläret så kontaktar vi dig inom kort.

Hur effektivt samarbetar du?

Det finns en mängd digitala verktyg. Hur anammar du tekniken? Och hur effektivt samarbetar du? Gör vårt snabbtest.

Rapport om digital frustration

Det digitala samarbetet fungerar långt ifrån smärtfritt. Läs vår nya Sifo-rapport om utmaningar och framgångsfaktorer.