Pausa ditt abonnemang

Du som har ett företagsabonnemang hos Telenor kan pausa det upp till 6 månader, utan extra kostnad.

Det du behöver tänka på är att du kan pausa ditt abonnemang tidigast 6 månader efter aktiveringsdatumet. Du kan pausa ditt abonnemang 1-6 månader åt gången och det måste gå 6 månader mellan pauserna. Eftersom din bindningstid också pausas får du via brev veta ditt nya slutdatum på ditt abonnemang.

Du kommer att få faktura utskickad på den trafik du gjort fram till dagen när du pausade ditt abonnemang. Efter det kommer du inte få någon faktura förrän abonnemanget startas upp igen. Då endast på fasta kostnader.

Kontakta Kundservice på 020-222 222 så hjälper vi dig.

Maximal tidsperiod
Du kan pausa ditt abonnemang i upp till 6 månader per gång. Vill du sedan starta det igen tidigare än vad som bestämts går det självklart alldeles utmärkt.