Prisändring för extra användare

Den 1 juni höjer vi priset för extra användare till 199 kronor i månaden. Här kan du läsa mer om vad det innebär för just dig.

Varför höjer ni priset?

För att kunna erbjuda de bästa lösningarna för dig och ditt hem, arbetar vi dagligen med att utveckla våra produkter och tjänster. Vi vill såklart att du ska ha tillgång till den senaste tekniken på marknaden – det snabbaste mobilnätet, den bästa wifi-routern och Sveriges säkraste abonnemang så att du kan känna dig trygg när du surfar på nätet. Bara för att nämna några exempel.

Det betyder också att vi ibland behöver uppdatera våra priser. För att fortsätta utvecklingen av framtidens kommunikation och för att göra dig som kund till en del av den.

På tal om säkerhet på nätet, du vet väl att tjänsten Nätskydd – som blockerar skadliga webbsidor när du surfar – ingår i ditt abonnemang? Läs mer om Nätskydd nedan.

Behöver jag göra något?

Nej, ditt abonnemang ändras automatiskt den 1 juni och den första fakturan med det nya priset skall betalas i slutet av juni.

Vi hoppas att du är fortsatt nöjd med din tjänst, men vill informera om att du i sådana här lägen har rätt att kostnadsfritt säga upp din tjänst inom tre månader från det att du fick information om ändringen i ditt abonnemang via sms.

Undrar du över något? Ring 0771–100 222 så hjälper vi dig.

Det här är Nätskydd

Nätskydd ger dig säkerhet när du surfar via mobilnätet. Filtret blockerar webbsidor som kan innehålla virus, bedrägeriförsök eller skadlig programvara. Det kan handla om malware (fil eller kod avsedd att sabotera), bedrägerisidor, falska tävlingar, sms-länkar och fakturor. De skapas av bedragare som försöker stjäla kort- och id-uppgifter.

Nätskyddsfiltret uppdateras varje dag, eftersom nya försök till bedrägeri pågår hela tiden.

Hur vet jag om Nätskydd är på?

Nätskydd är aktiverat hela tiden om du inte själv har stängt av det. Om du är osäker på om ditt nätskydd är påslaget, gå in och kolla i Mitt Telenor här på webben under Abonnemang och Inställningar och betaltjänster eller i appen under Abonnemang och Inställningar.

Läs mer om Nätskydd