Kolla hur mycket surf du har kvar

Osäker på hur mycket surf du har kvar? Här hjälper vi dig få koll på din dataförbrukning, det vill säga hur mycket surf du har gjort av med.

Kolla surfen i Mitt Telenor

I Mitt Telenor kan du se hur mycket data du har förbrukat den här månaden, och hur mycket du har kvar. Du kan kolla både här på webben och i vår app.

Tar surfen ofta slut?

Då kan det vara en bra idé att ändra din surfmängd så att du får mer surf varje månad.

Behöver du tillfälligt mer surf?

Du kan alltid köpa extra surf  hos oss för ett fast pris.

 

Vanliga frågor om surf

  • Vi erbjuder inte längre tjänsten. Men du som redan har skaffat den (före 15 november 2019) kan fortfarande spara din oanvända surf.

  • Har du ett av våra nya abonnemang (tecknat fr o m 2018-09-06)  fylls din surfpott på den 1:a i varje månad. Har du ett äldre abonnemang och tidigare har fått ny surf den 2:a varje månad kommer du nu att få ny surf den 1:a.

    Oavsett vilket abonnemang du har ser du vilket datum du får ny surf i Mitt Telenor.

     

  • Du som har tjänsten 'Spara oanvänd surf i 1 månad' behöver inte göra någonting, men den sparade surfen används först när din ordinarie surf är slut. Om du inte använder all din ordinarie surf månaden efter att du har sparat den används den sparade surfen inte alls.

  • På samma sätt som vanligt. Men tänk på att 

    • Den surf du har sparat inte används förrän din ordinarie surf är slut.
    • Du kan behöva fördela surfen så att ni kan surfa för mer än ni brukar. Exempel: du har ett abonnemang på 30 GB och har satt surfgränser som gör att ni i familjen bara kan surfa upp 30 GB i månaden. Om du då har sparat surf så att du har 40 GB surf en månad, måste du fördela surfen så att ni kan utnyttja den surfen. 

    Mer om 'Spara oanvänd surf i 1 månad'