Glömt lösenord

Om du har glömt ditt lösenord eller har problem att logga in med ditt nuvarande lösenord kan du enkelt skaffa ett nytt.


Gör så här:

  • Skicka ett sms till 222 med texten telenoronex.

  • Ett nytt lösenord skickas tillbaka till ditt mobilnummer.

  • Du kan även logga in på Mitt Företag. Gå till inställningar och välj ett eget lösenord.



    Får du meddelandet ”Tjänsten är inte tillgänglig just nu. Försök igen senare” när du försöker logga in i One X klienten eller One X appen?

    Detta kan bero på att du försöker logga in innan ditt abonnemang och företag har blivit aktiverade i One X. Det är först när ditt abonnemang har aktiverats i One X som du kan logga in i appen eller datorklienten. Det sker oftast på förmiddagen den dagen ditt företag går över till One x.

    Vänd dig gärna till din administratör om du får samma meddelande dagen efter ditt företag har gått över till One X eller kontakta oss för mer hjälp.